söndag 7 september 2008

R.E.M.kommer till Sverige - vad kan bandet om dig?

Ja vad vet dom om dig egentligen. Gör vårt test!
1. Du lagar alltid samma frukost alla dina grå vardagar, nämligen:
- Havregrynsgröt
- Mannagrynsgröt
- Skorpor utan smör och ett glas ljummet vatten
- Oftast ingenting

2. Senast du hade riktigt roligt var:
- För ett par månader sen. Tror jag
- Vad menas med "riktigt roligt"?
- Kommer inte ihåg/vet ej
- Skrattade lite åt en kul färg jag såg

3. När du har mens har du:
- Ont så ini helvete
- Självmordstankar
- Det knappt värre än vanligt
- Svårt att vistas bland folk

4. Du heter:
- Camilla
- Lars-Åke
- Robin
- Grill-Britt

5. Jag reser helst:
- hem
- till en klinik
- en liten liten flaggstång
- ingenstans

3 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=KPjB9nual1A

Anonym sa...

Usch vad jobbigt att svara på alla dessa frågor, man måste bläddra fram och tillbaka, men jag gör så gått jag kan.
1:Tror rätt svar ska vara skorpor, jo det måste vara skorpor, tror att de andra alternativen är fel.
2: Här blir det helgardering, svarar alla. Tror att egentligen att det var igår (inte idag iallafall) men är osäker
3:Tveklöst självmord (är helt sönderslagen efter alla gånger jag hoppat från taket).
4: Annan kluring, hur ska man kunna veta det. Förtår inte. Drar till med Camilla
5: Är redan hemma så det går inte att resa dit, en klinik är som att åka till jobbet, heller inget man reser till (ialla fall inte reser, typ semester, typ). Gillar inte flaggstångar Så då blir det alt D.
Vad vinner man? Jag vill helst träffa basisten....

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=KPjB9nual1A
Tack för tipset, anonym. Russel Brand är redaktionens kelgris sedan ett tag! Skojig jingel, skojig herre.

stentorp>>
Vi får vänta på facit tills bandet kommer hit och skriver sina svarsalternativ. På vad dom vet om alla människor. Alla rätt innebär att bandet (inkl. basisten) vunnit en träff med alla, 4 rätt = REM har hyfsad koll på dig. 3 rätt = ganska bra, men bättre kunde dom. 2 rätt = inget vidare, REM. 1 rätt = allvarligt, vad vet ni om respektive människa i världen egentligen? 0 rätt = REM har förverkat sin rätt att existera.